Welcome, visitor! [ Register | LoginRSS Feed






Dolgun götlü merveyi saatlerce siktim

| Sex Hikayeleri | Nisan 23, 2019

Merhabalar adım Burak 27 yaşlarında sarışın 90 kilo 1.95 boylarında eli ayağı muntazam sayılmasada kızların az çok ilgisini çeken biriyim. Bir dostum var benden 2 yaş ufak adı Tarık. Kendisiyle 10 yaşından beri arkadaşız fakat 10 yaşından beri hep onu kıskanırım, daha yani imrenim çünkü salağın önde gideni olmasına karşın çatır çutur kızları siker ne […]

95 total views, 1 today

BABAM KARI SİKMEYİ İYİ BİLİYOR

| Sex Hikayeleri | Mart 20, 2017

19 yaşında olmama rağmen henüz bakireydim. Lisede çıkmaya başladığım erkek arkadaşımla oynaştığımız olurdu ama burada yer alan gerçek sex hikâyeleri türünde bir şey yaşamamıştık. Onunla evlenmeye ve sikişmek için bunu beklemeye karar verdiğimizde de bakire kalacağım kesinleşmişti. Ama erkek arkadaşımın birlikte olduğumuz 4 yıl boyunca beni aldattığını ve başka kızları becerdiğini öğrendiğimde buna pişman oldum. […]

6007 total views, 0 today

Oğlumun arkadaşı nerdeyse gizliden kocam oldu.

| Sex Hikayeleri | Ağustos 7, 2016

   Merhaba porno hikayeleri okurları, sizlere yaramazlıklarla dolu bu sitede bende içimden geçenleri paylaşmak istedim. Benim anlatacağım anılar oğlum ve onun en yakın arkadaşı Kerem ile ilgili olan sikiş hikayeleri . Ben kocası yıllar önce ölmüş dul bir kadınım. Seks yapmak anlayacağınız bende çoktan gitmiş durumdaydı ki o delikanlının yani oğlumun kankasının beklenmedik özelliğini görene […]

42887 total views, 2 today

Karımı seksi elemanımla aldattım

| Sex Hikayeleri | Haziran 23, 2016

Selam arkadaşlar ben Savaş 26 yaşındayım ve özel sektörle uğraşıyorum. Uzun zamandır buradaki hikayeleri okuyorum. Şimdi sizlere benim de başımdan geçen bir olayımı anlatacağım. Ama benim hikayem çok yeni bu yüzden size daha da heyecan vereceğinden eminim. Aslında ben bu hikayeleri okusam da pek onaylamayan hatta içten içe sinirlenen bir insandım ama yaşayınca anladım ki […]

1766 total views, 0 today

Evli Olduğumu Biliyordu

| Sex Hikayeleri | Nisan 16, 2016

Selam sex hikayeleri severler. Ben Zafer. 30 yaşında evli ve yakışıklı bir beyim. Aslında karımı çok seviyorum, harika bir evliliğimiz ve harika bir seks hayatımız var. Ama ben şeytana uydum ve karımı bir defa da olsa aldattım. Onu aldattığım bu seks hikayesini sizlere de anlatmak istiyorum. Benim kendime ait cafe bar tarzı bir mekanım var. […]

3989 total views, 0 today

Rüyaydı Gerçek Oldu Lezbiyen Hocamı Siktim

| Anal Sex, Birebir, Eşli, Gay, İş Yerinde, Komşu, Lezbiyen, Sex Hikayeleri | Nisan 21, 2015

Merhabalar ben lise sona gidiyorum size geçen yıl başımdan geçen bir olayı anlatıcam gerçek bir olaydır bu adım elif kıvırcık saçlı orta boylu buyuk göguslu beyaz tenli siyah saçlı normal bi kızım kendimi bildim bileli bayanlara hep bir ilgim var. uyuyodum derste herzamanki gibi,rüyamda ingilizce hocamı gördüm otopark gibi biryerde deli gibi sevişiyosuk ama sanki […]

20397 total views, 0 today